You are here

Beneficiari

Beneficiari si Intreprinderi cu care am colaborat

In cadrul proiectelor pe care le-am derulat, atat in cele finantate prin granturi cat si in cele finantate prin contracte de furnizare de servicii consultanta, principala preocupare a expertilor nostri a fost furnizarea unor servicii de calitate pentru beneficiarii nostri. Din punct de vedere al preocuparilor organizatiei noastre in aceasta directie putem mentiona faptul ca toate categoriile de activitati derulate pentru beneficiari beneficiaza de monitorizare si evaluare; astfel cursurile de formare profesionala, campaniile de informare si educare, serviciile de consultanta, toate au beneficiat de instrumente si metodologii specifice de evaluare, intre care evaluarea satisfactiei beneficiarilor a fost o componenta care nu a lipsit.

Beneficiari care au participat la cursuri de formare profesionala

Mai jos sunt prezentati o parte dintre acesti beneficiari:

  • Medici specialisti de medicina muncii (peste 500);
  • Medici specialisti de recuperare, medicina fizica si balneologie (peste 150);
  • Medici si asistente medicale din cadrul sectiilor de ATI (113);
  • Medici specialisti de sanatate publica (peste 30);
  • Medici de familie (peste 150)
  • Specialisti in promovarea sanatatii (peste 30);
  • Manageri de Sanatate si Securitate in Munca (150);
  • Manageri de Resurse Umane (120);
  • Manageri si angajati din intreprinderi situate in mediul rural (peste 2000);
  • Persoane inactive pe piata muncii (peste 100)
  • Personal al Agentiilor de Dezvoltare Regionala din Romania (16);
  • Personal al OIR POSDRU (16);
  • Personal din industria Oil & Gas (40);

 

Beneficiari care au participat la campanii de informare si educare

Organizatia noastra a organizat sesiuni de informare si educare pe teme care tin de determinantii individuali ai starii de sanatate (fumat, alcool, nutritie, exercitii fizice, stres, depresie si stari suicidale etc.), de factori de risc profesional ce tin de locul de munca (zgomot, vibratii, iluminat, igiena colectiva, manipularea manuala a maselor, ergonomie etc.), precum si de dezvoltare individuala si cultura organizationala (managementul timpului, managementul conflictelor, schimbarea in organizatii, gestionarea stresului profesional etc.).

Astfel la aceste sesiuni de informare si educare au participat aproximativ 220 de intreprinderi din Romania, ceea ce a insemnat:

  • Peste 25.000 de angajati;
  • Peste 400 de manageri din aceste companii;